HTML

Friss topikok

2013.04.22. 18:25 kuger

TDS vasárnap #3–Szervizek-

Elterjedt hiedelem, hogy a BMW-k igencsak szerviz igényesek. Igaz ahány autó annyi féle állapot, lássuk nálam mennyire volt szerviz igényes az autóm.

A legelső szerviz az autó megvételekor volt amikor is az előző tulaj arra panaszkodott, hogy eszi az olajat a kocsi. Mint kiderült a betegség forrása egy kiszakadt turbó cső ki lett cserélve és azóta nem zabálja az olajat.

A következő szerviz az egy rövid mutatvány volt és az a jeladós porlasztó javítása volt illetve pár gázolaj cső lett kicserélve és minden szép és jó.

IMG_20120504_114938

Rá körülbelül egy évre egy rég elszakadt hátsó féltengelyt kellet volna már cserélni, de a tél és a rossz időjárás ezt nem engedte meg, de májusban eljött az idő és egyben a hátsó fékek cseréje (fékbetétek, és féktárcsák) mivel az egyik fékbetét úgy döntött, hogy nem szolgál engem tovább és a betét lelépett, így gyakorlatilag fém fémet ért és szépen haza vágta a féktárcsákat.

IMG_20120504_123544

Nyár vége egy találkozó előtt az autó eléggé fura daráló hangot adott ki mikor pörgött a motor, egyszer haza fele már nagyon durva hangot adott, és megnéztem hát a zsalugáterem megadta magát és ahogy pörgött a ventillátor az szépen darálta befele és ez volt a zaj forrása, így mielőbb gó a szerelő mesterhez és ki is kaptuk egy zsír újra. Illetve kicseréltük a víz és olajhűtőmet, mivel mikor megvettem az autót akkor egy automatának a hűtője volt bent és azon a hűtőn van egy csavar amin keresztül az automata váltó kapna egy kis hűtést, és persze mivel az enyém manuális így az a csavar nem szolgált fő célt, csak annyit, hogy azon keresztül csöpögjön a víz. Az olajhűtő meg tiszta olaj volt meg hát hazaért már az is így célszerű volt ezek cseréje.

IMG_20121021_171828

Az időpont még mindig ugyanaz. Tavaly télen egy aksit sikerült kinyírnom, és mivel idén már ha nem muszáj akkor nem akarok új aksit venni évente így sort kerítettünk az izzítógyertákat is, ami mint kiderült remek ötlet volt, hiszen a 6 gyertyából csak 4 látta el úgy ahogy a dolgát. A csere óta a legkomolyabb hideg az azt hiszem –10 fok volt és hideg motorral 1 izzításra indult az autó a tavalyi 4-5 izzításra se akar elindulni állapothoz képest.

IMG_20121021_171716

Hát ez volt a szervizek száma, eddig. Idén még a hónapban sor kerül az első futómű felújítására, mert a tél illetve az az utáni kátyútámadás kicsit nagyon megviselte mint az autó elejét mint a felnijeimet…

IMG_20121021_115025

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://donblogger.blog.hu/api/trackback/id/tr175698364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása