Crysis 2
PlayStation 3
Csapd fel újra a nano ruhát, mert a Crynet szörnyei ellepték New York városát. És készülj fel mert itt kő kövön nem marad semmi!
Előszó:
Sosem voltam egy nagy Crysis fanatikus, de ez a játék ha más miatt nem is de a grafika miatt vonzott. Lássuk mit nyújt nekünk a Crysis 2.
Teszt:
A sztorit katona ként kezdjük, és épp úton vagyunk New York citybe, hogy segítsük az állományt, és egy rejtélyes lény megtámad minket és egy rejtélyes idegen ment meg a haláltól, és átruházza a szerkóját és innentől minden rajtunk áll.
Amikor elkezdtem vele játszani, hatalmas meglepetés ért, hogy a játék 1080p-s felbontással rendelkezik, amire az új játékoknál sajnos nem láttam példát. A grafika mint az a Crysis-oknál megszokott iszonyat jó! Hihetetlen részletezés, káprázatos kilátás, ez a Crysis varázsa. Azonban nem minden olyan szép aminek látszik, hiszen az ellenfelek java része eléggé ótvar lett, látszik rajtuk, hogy csak összelettek csapva. Ez csak a “kisebb” ellenfelekre értetődő mivel ha gigászi ellenfelek, azokra tényleg oda figyeltek. A grafikának ára is van, mivel a játék 30 FPS körül fut alapból, de mihelyt forrósodik a helyzet, észrevehetően kezd zuhanni, az FPS és ez nem csak akkor észre vehető ha sokan vagyunk egy helyen, hanem, ha pl. Snipert használunk és rácélzunk az ellenfélre. Ami nagyon megfogott még anno a Crysis 2-ben, hogy néztem itt ott videókat és azzal keménykedtek hogy lerombolhatjuk egész New York-ot. Hát ebből az ígéretből fele se igaz, hiába élethűek a lövések a falakba hiába szépek a golyó ütötte lyukak a falba, az bizony nem tör le (vagyis egy résznél találkoztam ilyennel hogy letört pár darab a falból) de még az ablak se tőr be csak megreped azt csá, és azt nem hinném hogy New York összes épületén golyó álló üveg lenne. Gondoltam jó biztos szar fegyverrel megyek és azért. Na a játék végén tudtam tankkal menni na mondom akkor zúzzunk be egy épületet, rálőttem nagy porfelhő és az épületnek kutya baja. Még az ablakok se repedtek be (Tán a gépkarabélyom erősebb egy tankágyúnál?) Szóval ezt az ígéretet én PS3-on nem tapasztaltam egy deka nyomát se.
Na egy kicsit sztori nem árulok el belőle semmit majd aki játszik vele az meglátja. A Single módot nagyon eltalálták, jó vonalvezetés remek átvezetők, igaz az eleje lassú de a végére felpörögnek az események és minden szálat elvarrnak a game-be amire esetleg előtte nem kaptunk választ, vagy nem értettünk valamit. Amit sajnálok egyedül, hogy nagy Boss Fight harcok nincsenek a játékban, csak ilyen főbb küldetések amikkel szenvedni kell de nagyobb ellenség nincs a game-be. Ami még nagyon tetszett, hogy a készítőktől szabad kezet kaptunk hatalmas bejárható terekkel, és ha úgy gondoljuk akkor mindenkit végig szántunk a pályán vagy mindenkit kikerülünk és lopakodva hajtjuk végre az éppen ránk szabott feladatot.
Na jöjjön a nanoruha. Nagyon eltalálták én úgy gondolom, nagy újdonságot nem vettem észre a képességeink között, viszont az nem rémlik, hogy lehetett e őket fejleszteni. A gépek vagy szörnyek vagy a rosseb tudja mik azok, ha őket lőttük le akkor kapunk ilyen “nanolövét” amit a ruhánk fejlesztésére költhetünk, pl. Gyorsabb Energy feltöltés, akkor ugrás közben “Air Stomp” becsapódás a földbe és stb. Az nagyon bejött hogy a nanoruha egy az fajta “Kitt”ként szerepel a game-be hiszen nem egyszer fordul elő hogy eszméletünket vesztjük vagy épp kapunk egy elektro sokkot és akkor a ruha életre kell, újra éleszt minket újraindítja magát, és ha esetleg víz alá kerülnénk egy GPS program segítségével azonnal elkezd minket keresni ha elveszítené a jelet.
Hát ez lenne a Crysis 2, nem mondom hogy szar game de nem egy Killzone 3 (hiszen a Killzone 3 ellen mostmár a Crysis 2 jött kihívónak) Persze mindennek van pozitív negatív oldala, de a KZ3-nál több a pozitív mint vetélytársa ellen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.