Na indítok egy sorozat blog postot a TDS-em történetéről (mivel arról nem sokan tudnak), azt nem ígérem, hogy heti szinten lesz TDS vasárnap, de vasárnaponként lesz várható! Ugorjunk is bele.
2011-et írunk akkoriban egy Opel Astra F volt a seggem alatt (amikor nem éppen szerelőnél volt valamiért) és hát 1 év alatt beleuntam, hogy többet van az autó szerelőnél mint nálam, így már többszöri peccegetésre beadtam a derekam és elkezdtem nézegetni az E34-es 525tds-eket. Akkori árukhoz képest találtam egyet, ami majd 1 kilóval olcsóbb volt a társainál, motor hibás volt ennyit tudtunk, hát szó mi szó kicsit félelmeink voltak az autót illetően, de nekem nagyon tetszett színe, ezért is ragaszkodtam hozzá annyira így hát felhívtuk a tulajt, aki közölte, hogy az autó üzemképes, de lehet hogy nem jön el a saját lábán… Hát voltak félelmek de a döntés rajtam állt. És én rábólintottam menjünk érte!
(Itt már Baracson vagyok egy kép a legelső képek közül.)
El is indultunk laza 250 kilóméter után oda is értünk az autó kint állt a ház előtt. A tulaja kijött körbe néztük az autót a beltere eléggé oda volt, facsavarral felfogatott ajtókárpitok stb… Motort beindítottuk, szépen járt ahogy kell neki, a tulaj mondta hogy valamiért eszi az olajat, elmondta hogy az autóból egyszer kiflit csináltak, így két kasztniból van összerakva, elvittük egy próbakörre minden rendben volt, és visszatérvén ki is töltöttük a papírokat, és 230 ezer Ft-ért van egy E34-es BMW-m.
(A magyar találékonyság itt is megtalálható.)
A haza út érdekes volt ugyanis valamiért folyton ment az elakadás jelző és semmilyen más elektronika nem ment a kocsiba ami azért szép mert haza fele egy hatalmas viharba sikerült belemenni, és hát nem működő ablaktörlővel egy élmény volt. Később kiderült hogy az aksisarunál a pozitív csatlakozónál meglazult az összeillesztés és az autó szépen letiltott mindent amit csak lehet.
(Egy rohadás a sok közül de nem kilátástalan a helyzet!)
Megérkeztünk haza megnéztük, hogy miért is eheti az olajat, hát kiderült hogy turbóból kijövő cső szét robbant, ezért ette az olajat kicseréltük és a motorhoz majd 2 év múlva se lett hozzányúlva, így úgy tekintek magamra, hogy a 2011-es év üzletét toronymagasan én nyertem meg.
(Itt már itthon vagyok vele.)
Ennyi volna a rövid sztorija annak hogy hogy jutottam hozzá az első BMW-mhez a következő postban, megírom az első komolyabb útját, illetve hogy hogyan alakult a 2011-es év.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.